zaterdag 18 april 2009

Mijn nieuwe spulletjes!!!

Ik heb mezelf vandaag weer eens lekker verwend.
Ik was even naar de scrapwinkel om het Faded China papier van K&Company op te halen wat ik had besteld en natuurlijk heb ik nog een paar leuke dingen meegenomen. waaronder Colorcore cardstock en een borderpons van Fiskars die ik al een tijdje wilde hebben.






























En toen ik lekker thuis op de bank zat werd nog een pakketje gebracht. Ik was vorige week 5 jaar samen met mijn vriend en als kadootje heb ik de Zutter Bind it All gekregen en nog wat papier. Dus dat was even dubbelop vandaag, maar mij hoor je niet klagen. Nu kan ik morgen mooi al mijn nieuwe spulletjes uitpoberen. Dat wordt een fijn weekend!!!!






1 opmerking:

  1. Leuke spulletjes heb je!!! Veel plezier met je nieuwe aanwinsten!! Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen