vrijdag 10 april 2009

Fijne paasdagen

Het is alweer bijna pasen. Nog twee nachtjes en dan is het zover. Ik heb zelf niet zoveel met pasen, ja het is leuk dat we extra vrij zijn!!! het enige leuke eraan is dat ik in 2004 op 1e paasdag verkering heb gekregen met mijn mannetje!!!!! En dat is morgen precies 5 jaar!!!! groot feest dus.......NOT. Hij moet morgen de hele dag werken omdat de winkel waar hij werkt gaat verbouwen. Erg jammer, maar we gaan het goed maken. 10 mei gaan we 4 dagen naar Eurodisney!!!! Daar wil ik al heel lang naar toe en omdat we dit jaar 5 jaar samen zijn vonden we het een leuk idee om dat dan zo te vieren.
Morgen dus niet zoveel, maar dat komt allemaal wel weer goed.

Iedereen een heel fijn paasweekend en ik hoop dat het zonnetje blijft stralen voor iedereen!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten