maandag 17 mei 2010

Canada boek

In 2006 (alweer 4 jaar geleden!!!!) zijn Andre en ik naar Canada geweest.
Andre heeft daar familie en we zijn bij een oom en tante van mijn schoonmoeder geweest. het waren 3 geweldige weken. We hebben veel gezien en gedaan en natuurlijk ook genoeg foto's gemaakt.
Ik scrapte in die tijd nog niet, dus ik kwma toen niet op het idee om een leuk boekje te maken. Ik wilde altijd wel al iets met de foto doen, maat ik wist nog niet wat. Totdat ik dit papier zag!!!!! Het is de lijn The great outdoors van 3 bugs in a row.
Toen ik het papier zag wist ik gewoon dat het perfect papier voor mijn Canada foto's was, dus heb ik een hele stapel gekocht en ben aan de slag gegaan.
Maar halverwege ben ik blijven steken en het heeft een hele tijf half-af op mijn tafel gelegen.
Gisteren dan toch eindelijk afgemaakt en nu kan ik het trots aan iedereen laten zien.
het zijn wel een beetje erg veel foto's geworden om te bekijken, maar ja, dan heb je ook wat, haha.
veel plezier met kijken laat weten wat je ervan vindt!!!!































































































































































































































































































































8 opmerkingen:

  1. Je boekje is erg leuk geworden.
    Je zal vast een hoop herinneringen hebben opgehaald tijdens het maken ervan.

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super boekje Michelle mooi lettertype gebruik je ook erin;)
    groetjes, Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk boekje geworden, en het ziet er uit als een heerlijke tijd die jullie hebben gehad en ja die watervallen, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem helemaal gaaf geworden!!!!! Het papier is er inderdaad perfect bij!!!!
    Groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. echt super gaaf geworden, mooie herinnering joh!
    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij is echt helemaal gaaf geworden :) op weekend vond ik hem al super en nu die helemaal af is nog meer :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo, was de designer van deze scraplijn met jullie mee op vakantie ofzo? ;) Zelden gezien dat een scraplijn zó goed bij de foto's past.
    Je hele boekje ziet er super gaaf uit!!! Echt topwerk!!
    xx Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige herinnering is het boekje geworden...kan je nog dikwijls nagenieten enne...wat een mooie foto's, maar dat kan ook niet anders in zo'n prachtig land.

    groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen