dinsdag 25 mei 2010

Boekje Sage

Het weekend heb ik voor een collega een boekje gemaakt. Zij en haar man hebben vorig jaar een dochtertje geadopteerd en vorige week was de laatste stap. Nu is alles afgerond en is het ehct hun dochter en daar kan niks meer tussen komen. Groot nieuws dus en ik wilde wat leuks voor haar maken.
Haar dochter heet Sage en ze is echt een schatje. Alle foto's die ik van haar zie zijn even leuk en lief, was dus nog moeilijk om foto's te kiezen voor het boekje.
Dit boekje is trouwens van wc-rollen gemaakt. ik heb het idee van Marieke en wilde er al langer iets mee doen, maar is nooit gelukt tot nu dan.
het papier is de nieuwe lijn van Basic Grey: Kioshi.







6 opmerkingen:

  1. Wat een superschattig boekje is dit zeg! Mooie lijn dat Kioshi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf boekje
    heel leuk met wc rollen
    super mooi

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuk boekje is dat geworden en wat een gaaf papier zeg. Ik heb zo'n boekje van wc-rollen ook altijd nog op mijn lijstje staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi boekje en een leuk idee van de wc rollen, ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Huh, wc rollen? Hoe doe je dat dan?

    Vind het een heel erg gaaf boekje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen