zondag 16 juni 2013

Heel veel te laten zien

Al een tijd niet geblogt.
Maar ik heb zeker niet stil gezeten. Ik heb genoeg gemaakt, maar met die kleine meid die me bezig houd, heb ik niet altijd de tijd om het ook op mijn blog te zetten.
Nu dus maar meteen een hele berg laten zien.

In het weekend van 31 mei en 1 juni heb ik 3 workshops gevolgd tijdens het feestweekend bij Scrapdelight.
Als eerste deze Mixed Media LO gemaakt. Lekker kunnen experimenteren met allemaal sprays en mediums. Heerlijk om te doen en ik ben heel blij met het resultaat
 
 Ook dit canvas tijdens een workshop gemaakt. Heel erg leuk om te maken en de kleurtjes vind ik helemaal geweldig. Canvas hangt nu mooi bij ons in de huiskamer.
 En ook dit doosje heb ik gemaakt tijdens een workshop.
 En dit is zoooooooooooooo leuk om te maken. Heerlijk plakken en sprayen totdat het naar de zin is.

Tussendoor ook nog deze LO gemaakt voor een secret scraplift op een forum.
Op deze foto is Genna net thuis en dus pas 4 dagen oud. Ik vind het een supermooie foto van Andre met de kleine meid.

Hierna zijn we een weekje op vakantie geweest en het is me gelukt om tussen alle babyspullen nog een tas scrapspullen in de auto te krijgen.
Ik heb deze twee LO's gemaakt. Beetje experimenteren weer met van alles en nog wat. Lekker niet nadenken maar gewoon doen.
 
En omdat ik het canvas dat ik bij de workshop gemaakt had zo ontzettend leuk vond, heb ik nog twee kleintjes gemaakt. Deze zijn voor mijn ouders en schoonouders.
Ze zijn precies hetzelfde, alleen gespiegeld.
 
En omdat ik toch lekker bezig was heb ik ook nog een paar doosjes bewerkt.



En nu ik weer terug ben van vakantie en ik weer een leuke kit binnen heb, ben ik daar ook maar weer mee aan de slag gegaan.
Papier is niet meer te herkennen denk ik, maar oh, oh wat was het leuk om deze LO te maken. En ik ben superblij ermee. En zeg eerlijk, ik kan best in roze scrappen, haha

Zo, dat was een hele lijst.
Ik zal nu weer proberen alles weer apart op mijn blog te zetten.

2 opmerkingen:

  1. Ik had natuurlijk wel al alles gezien maar je bent inderdaad lekker bezig geweest!
    Superleuk allemaal, stuk voor stuk!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, je maakt echt prachtige dingen. Meeste had ik gezien trouwens. Die laatste roze LO,die is SUPER!

    BeantwoordenVerwijderen