vrijdag 13 november 2009

Slechte blogger

Oh wat ben ik een slecht blogger geweest zeg.
Maar er is dan ook genoeg gebeurd.
Eerst was onze lieve Draco erg ziek en moest met spoed naar de dierenkliniek. geluukig is alles nu weer goed met hem en gaat het ook weer goed tussen hem en zijn broertje Odin (naar heeft wel 2 maanden geduurt).
verder is onze Shiva al een hele dame geworden. Ze knuffelt met Odin, ze stoeit met Draco en slopen dat kan ze wel alleen. Ik zal snel nieuwe foto's van haar plaatsen.

Op scrapgebied hebik niet zoveel gedaan tot mijn spijt.
10 oktober heb ik een superleuke forummeeting gehad van het Scrap your memorys forum, maar daarna heb ik echt helemaal niks meer gedaan. Ik schaam me diep!!!!!!
Ik zal zo snel mogelijk weer wat mooie dingen maken en laten zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten