zaterdag 14 augustus 2010

Foto's van Shiva

In dit bericht geen scrapprojecten, maar een paar foto's van Shiva.
Ik heb de laatste tijd veel leuke foto's van haar gemaakt, en daar wil ik er een paar van laten zien.


Hier zie je haar met haar prooi. Een BEESSIE!!!!!
Erg grappig om te zien hoe ze daar zo druk mee kan zijn.

Als ik hem gooi, komt ze hem weer braaf terug brengen. Net een hondje, zooooooooooooo grappig!!!!!!






















Als ze dan klaar is met het terugbrengen van het beessie, gaat ze er nog even mee spelen.

















Kijk eens wat er in het pakketje zat dat ik binnen kreeg!!!!!!!
De spullen waren er net uit, en madam zat er al in.


















Hier zit ze op de trap. Kan ze mooi alles in de gaten houden wat er beneden gebeurt.

















En als laatste een foto die ik gemaakt heb tijdens etenstijd.
Vlnr: Odin, Shiva en Draco.
Ziet er altijd zo grappig uit als ze zo op een rijtje zitten te eten en nu kon ik eindelijk een foto maken.





Dit waren de foto's van Shiva (en eentje met Draco en Odin) voor deze keer.
Als ik weer leuke foto heb, zal ik ze weer laten zien.

2 opmerkingen: