maandag 28 juni 2010

Ben er weer.....

Terug van een heerlijk weekje weg in eigen land.
We zijn naar Vlagtwedde geweest in Groningen en we hebben een heerlijk week gehad. Mooi weer, leuk huisje en lekker vrij. Wat wil een mens nog meer!!!!!!
Ik ha een hele berg scrapspullen ingepakt, was echt niet normaal wat er allemaal mee ging, haha.

Maar ik heb dan ook heerlijk gescrapt.
Hieronder 3 LO die ik deze week heb gemaakt. Alle LO's zijn totaal anders van stijl, zo heb ik stoer, vintage en vrolijk gemaakt. Lag eraan wat het beste bij de foto past.
Andere dingen die ik gemaakt heb, komen later nog voorbij, dus kom vooral weer terug om te kijken.

De eerste LO is er één van mijn neefje Youri. Op een verjaardag kwam hij helemaal verkleed als Piraat binnen. Hij was daarvoor naar een piratenshow geweest en was helemaal in stijl.
Ik had mijn fototoestel niet bij me, maar gelukkig maken telefoon tegenwoordig ook goede foto's en heb ik dit moment toch nog kunnen vastleggen. En zo'n foto vraagt natuurlijk om gescrapt te worden, dus dat heb ik dan ook maar gedaan.






de volgende LO is een foto van de Eifeltoren (maar dat zag je zelf denk ik ook wel, haha)
Het papier vond ik er perfect bijpassen en de rub-on is eigenlijk een copie van de foto.
Veel woorden zijn er niet nodig bij de LO, dus kijk maar gewoon.






















En de laatste voor nu.
Op de LO zie je mijn oom met 2 van zijn kleinkinderen. Nikki en Sem kregen voor het eerst een spinazie potje, maar die viel niet zo erg in de smaak.
De spinazie zat op een gegeven moment overal, behalve in hun mond en ze konden er ook van die heerlijk gezichtjes bij trekken.



























5 opmerkingen:

  1. Hoi michelle lekker gescrapt zie ik inderdaad allemaal verschillend maar wel gaaf hoor.Mooi gedaan en de piraat is we heel stoer geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke lootjes Michelle met neef piraat op 1 zo leuk.

    X Esterina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent zeker lekker bezig geweest! Alle3 helemaal leuk!!!! Groetjes van je roomie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt als een heerlijke week en dan ook nog zoveel gemaakt, ik vind de Parijs lo onwijs mooi, de eerste is zo stoer, echt knap dat je dat kan. De derde is gewoon om te lachen, zo leuk ook dat je van dit moment een foto hebt!

    BeantwoordenVerwijderen