zondag 3 januari 2010

DT-call D&D

Ik doe mee aan de DT-Call van Dolls and decorations.
Ik kan mijn items niet hier laten zien, maar dit is de site waar je ze kan zien:
http://www.scrapbookpapier.nl/mb/album_cat.php?cat_id=78.
Ik heb alle itens met het papier Nutmeg van Cosmo cricket gemaakt. dat is zulk leuk papier voor herfstfoto's. ik heb een dienblad als schilderij gemaakt met foto's van een boswandeling in Duitsland, een LO met foto's van de mannen in een vogelkijk-hutje en een leuk kaartje.
De call duurt tot 17 januari, dus tot die tijd is het afwachten, haha, en daar ben ik zo slecht in.
Nou ja, ze ingeleverd en ik kan er verder niks meer aan doen.

3 opmerkingen:

  1. Heb je al wat gehoord Michelle, ben heel benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er staat wat op mijn blog voor je!
    Groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Michelle,
    Ik kwam je toevallig hier tegen, Leuke site! Spreek je nog wel eens andere meiden van scrapland?

    BeantwoordenVerwijderen