zondag 19 juli 2009

Onze nieuwe kitten

We zijn vandaag naar een nieuwe kitten gaan kijken en we hebben haar gevonden hoor!!!!
We moesten er een eind voor rijden (helemaal van Diemen naar Etten-Leur), maar het was het zeker waard.
11 juni zijn de kittens geboren en vanaf 6 augustus mogen ze bij moeders weg.
Vanmorgen zijn we vertokken en om half één waren we in Etten-Leur. Toen we binnen kwamen moesten alle kittens nog even bij elkaar gezocht worden en kregen we ze allemaal in onze handen. Toen ik de kleine gevlekte dame zag was ik meteen verkocht en wist ik het direct: Dit wordt onze nieuwe kitten!!!!!
Ik had al een beetje namen zitten zoeken op internet en vond Shiva wel een erg leuke naam voor een poes. Andre vindt het gelukkig ook een leuke naam, dus ik kan nu zeggen dat vanaf augustus Shiva bij ons komt wonen.
Ze heeft nog 4 rood/witte broertjes en een gevlekt zusje.
Hier een paar foto's van onze lieve kleine meid:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten