zaterdag 13 juni 2009

Resultaat dagje scrapshoppen!!!!!

Hier weer een berichtje van mij. Door alle verhuisperikelen heb ik niet veel tijd om te bloggen en al helemaal niet om te scrappen. Dat laatste kan ook niet meer, want alles zit nu ingepakt en staat te wachten tot ik heb straks weer kan uitpakken om mijn eigen scrapplek in te richten.
Waar ik natuurlijk wel tijd voor heb is nog even scrapshoppen!!! Gisteren ben ik naar Doorn geweest en heb weer hele mooie dingen gekocht, Jammer dat ik ze niet kan gebruiken nu, maar ze zitten veilig in een doos en als ik weer plek en tijd heb, kan ik er meteen mee aan de slag.

Hier het papier dat ik heb gekocht:
Bo Bunny- pet shop collection:















Pebbles-So sweet:















Pebbles-Downtown:














Making memories- Just chilling:













En nog wat cardstock:













Verder nog wat letters, rub-ons, chipboard, flowers en lint gekocht:




En als laatste nog een geweldige stempelset:






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten